Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl üye olabilirim?

Flying Tiger'a üye olmak için ana sayfamızdan sağ üst köşede Hesabım >Hesap oluştur seçeneğine tıkla. Açılan üyelik sayfasında ad, soyad, telefon, e-posta ve şifre bilgilerini eksiksiz doldur. Üyelik Sözleşmesi ve Ticari Elektronik İleti Aydınlatma Metni butonlarına tıklayarak üye olabilirsin.

Üyelik işlemlerinde nelere dikkat etmeliyim?

Üye kayıt formunda belirttiğin bilgiler doğru olmalıdır. Üye kayıt formuna Flying Tiger'a daha önce kayıt olmuş e-posta adresiyle tekrar üye kaydı oluşturamazsın. Seçeceğin şifre, kolay hatırlayabileceğin fakat başkaları tarafından tahmin edilemeyecek şekilde olmalıdır.

Onaylama e-postası gelmedi. Ne yapmalıyım?

Konu hakkında destek almak için web sitemizde yer alan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsin.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üye kayıt formunda belirttiğin bilgiler doğru olmalıdır. Üye kayıt formuna Flying Tiger'a daha önce kayıt olmuş e-posta adresiyle tekrar üye kaydı oluşturamazsın. Seçeceğin şifre, kolay hatırlayabileceğin fakat başkaları tarafından tahmin edilemeyecek şekilde olmalıdır.

Adres bilgimi nasıl güncelleyebilirim?

Oluşturduğun üyeliğe giriş yaparak, sağ üst köşede bulunan Hesabım bölümünden Adreslerim menüsüne ulaşabilirsin. Üyeliğine kayıtlı olan adresleri silebilir veya güncelleyebilirsin.

Şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Üyelik girişi ekranından Şifremi Unuttum bölümüne tıklayarak, kayıtlı e-posta adresine gelen link üzerinden yeni şifreni belirleyebilirsin.

Üyeliğimi ya da bülten aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Oluşturduğun üyeliğe giriş yaparak, sağ üst köşede bulunan Hesabım bölümünden Profili Düzenle menüsüne giriş yapmalısın. Bu ekranda Hesabımı Sil butonundan işlemini gerçekleştirebilirsin.

Nasıl sipariş verebilirim?

Sepetine eklediğin ürün/ürünler sonrası sepetini onaylayarak teslimat adresini teyit edebilir ve ödeme adımına geçebilirsin. Kart bilgilerini doldurduktan sonra Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okuyup onaylaman, ardından siparişini tamamlaman gerekiyor.

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Siparişini tamamladıktan sonra ürün eklemesi yapılamaz. Yeni bir sipariş verebilir ya da aktif siparişini (fatura edilmeden önce) iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilirsin.

Siparişimi nasıl değiştirebilirim?

Online mağazamızda değişim süreci bulunmamaktadır. Ürün/ürünlerini iade ederek yeni bir sipariş oluşturabilirsin.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım bölümünden Siparişlerim ekranına giriş yapmanız gerekmektedir. Aktif siparişinizin içerisinde girerek fatura edilmeyen siparişinizi İptal Et butonuna tıklayarak iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünleri sepetimde ne kadar süre bekletebilirim?

Sepetine eklemiş olduğun ürünler rezerve edilmez. Ürün satışa açık olduğu sürece sepetinde bulundurabilirsin.

Kurumsal fatura talebinde bulunabilir miyim?

Kurumsal fatura kesim hizmetimiz bulunmamaktadır. Faturalar, sipariş sırasında sağladığın bireysel bilgiler üzerinden oluşturulmaktadır.

Siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?

Siparişinin durumuna Siparişlerim bölümündeki Sipariş Detayı butonundan ulaşabilirsin. Siparişindeki tüm ürünlerin durumu, ilgili satırlarda ayrı ayrı belirtilmektedir.

Siparişimde ulaşmayan ürün var, ne yapmalıyım?

Sana daha hızlı hizmet verebilmek için ürünlerin birden fazla kargo ile gönderilebilir. Kalan ürünlerin bir sonraki kargo ile gönderilecektir. Siparişinin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsin. Üye olmadan sipariş verdiysen, web sitesindeki Sipariş Takibi butonundan siparişinin son durumunu görebilirsin.

Siparişimi iade edebilir miyim?

Kullanılmış veya ambalajına zarar verilmiş ürünler kabul edilmez. Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi sırasında mutlaka şirket tarafından iade faturası kesilmelidir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır.

Ürün iade edilirken kargoyu kim ödüyor?

Ürünün hasarlı veya eksik olması durumunda, herhangi bir kargo ücreti ödemeden anlaşmalı kargo firmasıyla iade edebilirsin. Ücretsiz İade kodunu, ürünler tarafına teslim edildikten sonra 14 iş günü içinde sipariş detay sayfandan İade butonuyla edinebilirsin. Anlaşmalı firma dışında başka bir kargo firmasıyla gönderilen iadeler kabul edilmez.

İade işlemini nasıl yapacağım?

Siparişlerim sayfasına giderek kolay iade butonuna tıklayıp iade edeceğin ürünü ve nedenini seçerek iade kodunu not almalısın. Ürünleri faturasıyla birlikte tek bir pakete koyarak, aldığın iade koduyla birlikte anlaşmalı kargoya ücretsiz olarak teslim edebilirsin. Set ürünlerin iadesinde, kısmi değil setin tamamı ve tüm aksesuarları ile birlikte iade edilmelidir. İade ürünü, orijinal kutusu bozulmayacak şekilde kargo poşeti veya korunaklı bir kutu içinde göndermelisin.

Satın alınan ürünü iade etme süresi nedir?

Satın aldığın ürünleri tarafına teslim tarihinden itibaren 14 iş günü içinde iade edebilirsin.

İade ürün bedeli kredi kartına ne zaman yansır?

İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür. Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 2 iş günü olduğu belirtilmektedir. Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız web sitemizde yer alan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsin.

Ödeme adımında kredi kartı onay vermiyor. Ne yapmalıyım?

Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir. Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından ve girdiğiniz kart bilgilerinden eminseniz müşteri hizmetleri destek hattımız 0 850 433 9096 numarasından bize ulaşabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğin bulunmamaktadır.

Havale-EFT yapabilir miyim?

Ödeme yöntemlerimiz arasında havale ve EFT bulunmamaktadır.

Yurtdışına gönderi yapıyor musunuz?

Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için 0 850 433 9096 numaralı hattımızdan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsin.

Kargo bedeli ödeyecek miyim?

1.500 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Teslim aldığın üründe hasar, eksiklik veya yanlışlık varsa, kargo personelinden hasar tutanağı hazırlamasını iste. Bu ürünleri teslim alma ve bize iade et.

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?

Teslimat yetkilisi tarafından önceden belirlediğin teslimat adresinde bulunmazsan, siparişini en yakın şubeden alabileceğine dair bir not bırakılır. 3 iş günü içinde şubeye gidip ürünü teslim almazsan, paketin MNG Kargo tarafından bize iade edilir.

Siparişim nasıl bir paketle gönderilecek?

Siparişlerin, ürünlerin hassasiyetine uygun paketleme işlemlerinden geçmektedir. Kırılacak ürünler, özel koruyucu hava balonuyla sarılarak ve ekstra bir koliye konulup sabitlenerek paketlenir. Böylece hassas ürünlerin bile kargoda hasar görme olasılığı minimum seviyeye indirilir.

Kargom nerede nasıl öğrenebilirim?

Siparişlerin anlaşmalı kargoyla sevk edilmektedir. Sipariş takip numarasını Sipariş Detayı sayfasında bulabilir ve üzerine tıklayarak kargo sisteminden siparişine ait güncel bilgilere ulaşabilirsin.

Siparişim hangi kargoyla gönderilecek?

Siparişlerin anlaşmalı kargo şirketleriyle sevk edilmektedir. Sipariş takip numarasını Sipariş Detayı sayfasında bulabilir ve üzerine tıklayarak taşıma işlemini gerçekleştiren kargo şirketinin sisteminden siparişine ait güncel bilgilere ulaşabilirsin.

Siparişler ne zaman kargoya teslim ediliyor?

Siparişin 4 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.

Online mağazanızda indirimde gördüğüm ürün, mağazalarınızda da indirimli midir?

Ürünler bazında indirim oranları ve indirimin geçerli olduğu mağazalar farklılık gösterebilir. Bu nedenle bir ürünün fiyatı mağazada farklı, online mağazada farklı olabilir.

Mağazalarınızdan ayırttığım bir ürünü kaç gün içinde satın almalıyım? Bu işlem için herhangi bir ücret ödemem gerekir mi?

Mağazalarımızda ürün ayırma işlemi bulunmamaktadır.

Müşteri hizmetleri ile nasıl iletişime geçebilirim?

0 850 433 9096 numaralı müşteri iletişim merkezimize ulaşabilir veya web sitede bulunan iletişim formunu doldurabilirsin.

FSC icon
Liquid error (snippets/tooltip line 60): invalid url input
Sustainable forests

When you choose FSC®-certified goods, you support the responsible use of the world's forests, and you help to take care of the animals and people who live in them. Look for the FSC mark on our products and read more at flyingtiger.com/fsc